מחירון שליחויות – כמה זה באמת עולה לנו

כשנורא חם בחוץ, אין דבר נוח מזה שמישהו מגיע אלינו למשרד, לוקח את החבילה ומעביר אותה ליעדה בזמן קצר. אבל האם זה משתלם? כל המחירים לפניכם

שליחים הם הדבר הנחוץ הזה שתמיד שאלנו את עצמנו איך לא המציאו את זה קודם. אם בעבר היינו צריכים לגשת לסניף הדואר הקרוב, לשלם סכום מסוים ולחכות זמן רב עד שהחבילה תגיע ליעדה, היום חברות שליחויות ואפילו דואר ישראל מציעים שירותי שליחויות שונים במחירים מגוונים – כך שתוכלו לבחור איזה שירות הכי מתאים לכם.

מה משפיע על מחיר השליחות?

סוג השליחות: שליחויות משפטיות, לדוגמא, יהיו יקרות יותר משליחות "רגילה", משום שהן דורשות עיסוק נוסף כמו החתמה או מהירות רבה.

  • דחיפות המשלוח: חברת שליחויות  שתידרש להעביר את החבילה תוך 24 שעות תיגבה סכום גבוה יותר ממשלוח שיכול להימשך כמה ימים.
  • קרבה גיאוגרפית: מאיפה לאיפה החבילה נשלחת.
  • גודל המשלוח: האם מדובר במעטפה בודדת או בחבילה או מספר ארגזים?
  • מערכת יחסים עם הלקוח: האם מדובר במשלוח חד פעמי או קבוע.

מעוניינים במשלוח של חברת שליחויות? השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם

מדברים במספרים

שליחות רגילה, של מכתבים וחבילות קטנות עם זמן המתנה של כארבע שעות, תעלה בין 15 שקלים בתוך ערים גדולות לבין 200 שקלים במרחק בינעירוני גדול. שליחות זו כוללת אך ורק העברה ומסירת של מכתב או חבילה מנקודה אחת לנקודה אחרת. שליחות בשעות הלילה, אחרי השעה 21:00 ועד הבוקר, תכפיל את המחירים הללו, בהתאם למרחק.

שליחות מהירה, שזמן ההמתנה שלה הוא עד שעה המיועדות להעברת מסמכים דחופים תעלה בין 40 ש"ח בתוך ערים גדולות ועד ל-300 ש"ח במרחקים בין עירוניים גדולים.

שליחות משפטית במרחק של עד 30 ק"מ מנקודת היציאה תעלה בין 100 ל-160 שקלים בממוצע, שליחות שכזו למרחק של עד 100 ק"מ תעלה בין 120 ל-230 ש"ח. שליחות משפטית במרחק של מעלה 100 ק"מ או באזורים המוגדרים כבעייתיים (הגישה אליהם מוגבלת או כרוכה בסיכונים מסוימים) תעלה בין 210 ש"ח ל-500 ש"ח.

בכל הנוגע לשליחויות, חשוב לדעת שמשלוח בתוך ערים גדולות תמיד יהיה זול משמעותית (בשיעור של כ-15-20%) משליחות בינעירונית או בין ישובים קטנים