שליחויות משפטיות – יש לנו משלוח בשבילך

צריכים להעביר מסמך דחוף לבית משפט? צריכים להגיש מסמכים משפטיים למשרד מסוים או למוסד ממשלתי?

אחד התחומים החשובים ביותר בעולם השליחויות הוא שליחויות משפטיות. גם היום בעידן האינטרנט בו ניתן לבצע פעולות שונות און ליין, עדיין יש פעולות שאנחנו נאלצים או מעדיפים לעשות באמצעות שליחים מקצועיים, רמת האמינות והאחריות שהמסמך אכן יגיע למקומו הוא גבוה כאשר העניין הוא בידיים של שליח מקצועי.

חברות שליחויות רבות מקדישות לתחום מחלקה מיוחדת בו הן מעסיקות שליחים ייעודים עבור מסירות משפטיות. מדובר בשליחים מקצועיים , שמכירים את המאטריה המשפטית ומתמצאים במסדרונות בית המשפט ומוסדות קרובים להם.

אילו פעילויות נמצאות תחת שליחויות משפטיות

  • פתיחת תיקים בבית משפט
  • הגשת בקשות משפטיות
  • החתמת מסכים
  • מסירת מסמכים להוצאה לפועל
  • הגשת מסמכים לרשם החברות
  • צילום מסמכים

דברים שצריך לדעת על שליח בשליחויות משפטיות

מלבד הדברים הרגילים שאנחנו מצפים לראות אצל כל השליחים, כגון, מהירות, יעילות. אזי שאצל שליח שמעסק בתחום של שליחויות משפטיות נמצא לעוד מגוון תכונות מעצם העובדה שמדובר בחומרים רגישים.

  • דיסקרטיות –  אף אחד לא רוצה לגלות שהחומר שהוא מסר לשליח הגיע לידיים לא נכונות
  • אחריות –  מסמך משפטי שנאבד יכול לעלות לנו הרבה, השליח שאנחנו מפקידים בידיו את המסמך צריך לדעת את זה
  • סמכותיות – לעיתים שליח יצטרך להיות תקיף עם האדם לו הוא מוסר את המסמך או מולו הוא מבצע את הפעולה. מצד אחד עליו להיות שירותי מצד שני, סמכותי מספיק כדי שקיבלו את דבריו

ההבדל שליחות רגילה לשליחות משפטית

אומנם ניתן למצוא קווים מקבילים בין שליחות רגילה לזו המשפטית, שתיהן מחביאות בתוכן חשיבות רבה, שתיהן נושאות ערך מסוים (שבסופו של דבר מתורגם לערך כספי), שתיהן שליחויות מהיום להיום ברוב המקרים, שתיהן חוסכות זמן והוצאות שונות, אך לשליחות משפטית יש ערך נוסף , בכך שהיא מבצעת פעולה על פי חוק ברור, כללים מדויקים. אם השליח איננו יודע כיצד פותחים תיק בבית משפט או בהוצאה לפועל, הרי שכל העניין יכול להסתבך ולפגוע בלקוח שלו.

כאן המקום לציין שלא רק משרדים כמו שאתם מחזיקים עובדים עם חברת שליחויות שמתמחה בשירותים משפטיים אלא גם אנשים פרטיים, למשל, בפתיחת תיקים בבית משפט, הוצאה לפועל ועוד. במקרה הזה נהנה הלקוח לא רק מחסכון בזמן אלא גם מהתעסקות בתחום שרחוק ממנו.

על חברות שליחיות משפטיות ייעודיות

מלבד החברות הרגילות שאנו למדנו להכיר כמו רצ פחלוס, הוריקן, זיג זג ואחרות, תשמחו לדעת שישנן חברות שפועלות אך ורק בנישה של שליחיות משפטיות ובכלל בתחום של שירותים לעורכי דין. בין השאר חברות אלו מבצעות שירותים מול בתי משפט, הוצאה לפועל, עירייות מקומיות, רשויות התכנון ועוד.

חברות אלו נוהגות לבצע שירותי שליחויות מהיום להיום אל מוסדות שונים, שירותי תשלומים ושירותי הגשת טפסים. חברות אלו פועלות מול משרדי עורכי דין וחברות מסחריות וכן מול לקוחות פרטיים

צריכים להעביר מסמך לבית המשפט או למשרד מסוים? תשאירו פרטים ואנחנו נדאג שיחזרו אליכם בהקדם מהחברות המובילות בתחום שליחויות משפטיות.