שליחויות מהיום להיום – לא מחכים למחר, שולחים את זה היום

בתור ילדים , היה לנו מנהג לחכות ליד הדואר ולחכות שהמכתב לו ציפינו יגיע. בתור מבוגרים אנחנו שמחים לגלות שקיים שירות משלוחים מהיום להיום שמעביר אלינו את המכתב או את החבילה עוד באותו יום

החשיבות של שליחיות מהיום להיום לא פחתה עם השנים, למרות שלכאורה היינו מצפים שכך יקרה. הרי בעידן האינטרנט על כל נגזרותיו, כל מסמך יכול לעבור לכל מקום בו נחפוץ תוך דקות ולא תוך שעות כמו בתהליך של שליחות שמתבצעת באותו יום.

ההסבר לכך הוא פשוט, בעולם העסקי ובעולם המשפטי, אתם לא יכולים לחכות רגע. מסמך שלא מגיע היום יכול לעלות לכם זמן יקר, לגרום לכם להפסדים כבדים ובלא מעט מקרים אתם יכולים למצוא את עצמכם מחוץ למשחק. כאן נכנסת הגדולה של חברת שליחויות, היכולת שלה להעביר מסמכים או חבילות תוך זמן קצר ולעמוד בדרישות השוק.

כיצד נהנים משליחויות מהיום להיום

תהליך של שליחויות מסוג זה משתנה בהתאם לאיזור בו היא נדרשת, הנה ההסבר. אם אנחנו מדברים על שליחות בתוך העיר או אפילו בערים הסמוכות, אזי מספיק שניצור קשר או נבקש שחברת שליחויות תיצור איתנו קשר, והם יפנו אלינו שליח שיבצע עבורנו את השליחות. אופציה אחרת, שנחשבת הרבה יותר נכונה ויעילה היא, שאנחנו נרכוש מנוי לחברת שליחויות וזו תצמיד לנו שליח או שליחים קבועים שיעבדו איתנו. בסיטואציה כזו, ברגע שיש לנו מסמך או חבילה להעביר מהיום להיום, נוכל לעשות זאת בעזרתם באופן מיידי.

הבעיה מעט מסתבכת כאשר השליחות היא לאיזור מרוחק. אז אנחנו יכולים לברר האם החברה מבצעת שליחויות לאיזור זה באותו יום (במידה ויש לחברה שליחויות לאיזור, אז העלות שלנו תפחת), כאן האופציה של העסקת שליחים קבועים מטעם החברה תהיה הרבה יותר משמעותית. מאחר ונוכל להשתמש בהם לצורכי ביצוע המשלוח.

דגשים חשובים לשליחות מהיום להיום

  • אלמנט הזמן – זה לא מספיק שהשליחות תתבצע באותו יום, חשוב גם שהיא תתבצע בשעות מסוימות שהנמען עדיין נמצא. מבחינתנו עלינו לבצע את הזמנת השליחות כמה שיותר מוקדם אחרת אנחנו עלולים להכניס את השליח ללחץ זמן מיותר.
  • אלמנט הסמיכות – חשוב להדגיש בפני השליח שייתכן ויידרש משלוח חזרה אל המשרד שלנו, לכן רצוי שלא יעזוב את המקום כדי שלא יצטרך לחזור אליו בשנית

אילו שליחויות תוכלו לבצע מהיום להיום

כולנו יודעים שיש שליחי אוכל של מסעדות ורשתות מזון אך תופתעו לגלות בוודאי שמזון הוא אחד התחומים בהם ניתן לבצע שליחות גם דרך חברת שליחויות. ישנן חברות שעובדות עם רשתות מזון שונות, ואנחנו כבעלי משרדים או אנשי מקצוע יכולים להזמין חברת שליחויות לביצוע משלוח מזון עבורנו או לבקש מהמקום עצמו לעשות זאת בשבילנו.

מלבד זאת אנחנו יכולים לבצע שירות שליחויות מהיום להיום עבור, מתנות, חבילות, מסמכים, תצלומים, מוצרים , מוצרי דיוור וכן שליחויות משפטיות, עסקיות ורפואיות דחופות  ועוד.

לאיזו חברה כדי לפנות כדי לבצע שליחות מהיום להיום?